martes, 17 de junio de 2014

Summer time!!


The course has finished the last month and now we are free! I hope you spend a good time with your families and friends this summer, we have to take a rest in our holiday in order to start the next course in a good way! Good luck! See you soon! 

"Aquest curs ha finalitzat l'últim mes i ara som lliures! Espero que us ho passeu bé amb els vostres familiars i amics aquest estiu, hem de descansar a les vacances per començar el següent curs d'una bona manera! Molta sort! Ens veiem!"

domingo, 25 de mayo de 2014

The crewman

Hi people!

The next week is the last one of this course and the children know that they will have to bring the magic stones they received to the crewman. Don't forget to bring them to the class! The crewman wants to know that everybody has been good at the English classes, so if you have all of them, you will receive a present. 

See you tomorrow!

"Hola gent!

La setmana vinent és l'última del curs i els nens saben que hauran de portar les pedres màgiques que van rebre al tripulant. No oblideu de portar-les a la classe! El tripulant vol saber que tots han sigut bons a les classes d'anglès, per tant si les tens totes, obtindràs un regal.

Ens veiem demà!"

The city


The last week, we were making a craft! The children had to create their own city, their perfect town, and they had to write the most important things in English! Look at this city, it has a lot of different things: shops, car, people, flat and school, trees: it's a wonderful town! 

"L'última setmana, vam estar fent una manualitat! Els nens van haver de crear la seva pròpia ciutat, la seva ciutat ideal, i ells van haver d'escriure les coses més importants en anglès! Mira aquesta ciutat, té moltes coses diferents: botigues, cotxes, gent, edificis, escoles i arbres: és una ciutat meravellosa!".

martes, 20 de mayo de 2014

Kiss you - One Direction




The students enjoyed a lot singing this fantastic song!! 

"Els nens s'ho van passar molt bé cantant aquesta fantàstica cançó."

domingo, 4 de mayo de 2014

The clothes


What type of clothes we can buy in a shopping centre? This is the question the children are going to answer in the next classes, in order to know what are the most important clothes we use every day and what clothes we use in summer or winter. Moreover, the students are going to learn new vocabulary related to the clothes (skirt, t-shirt, hat, boots, socks, shoes, jeans, shorts...) and they are going to put them into practise in a game called "we're going to the shopping centre". Let's see what the kids know about this topic and let's practise a little bit more in the English classes!!

" Quin tipus de roba podem comprar al centre comercial? Aquesta és la pregunta que els alumnes hauran de respondre en les següents classes, per tal de saber quina és la roba més important que utilitzem cada dia i quina roba fem servir a l'estiu o al hivern. A més a més, els estudiants aprendran nou vocabulari relacionat amb la roba (faldilla, samarreta, barret, botes, mitjons, sabates, texans, pantalons curts...) i ells ho posaran en pràctica a un joc anomenat "anem al centre comercial". Anem a veure què saben els infants sobre aquest tòpic i anem a practicar-ho una mica més a les classes d'anglès! "


viernes, 25 de abril de 2014

Happy



The new song the students are going to sing and dance in the classes is " Happy - Pharrell Williams ". We studied the emotions and the feelings and for them will be easier to learn the chorus.

La nova cançó que els estudiants cantaran i ballaran a les classes és " Feliç - Pharrell Williams ". Vam estudiar les emocions i els sentiments i per a ells serà més fàcil aprendre la tornada.

Saint George's Day


Saint George's day is the feast day of Saint George and the national day for England. This celebration is well known by the legend of Saint George and the princess, who was rescued for the bad and big dragon. The legend said that from the dragon's blood, beautiful red roses were born and Saint George gave them to the princess. 

El dia de Sant Jordi és la festa de Sant Jordi i el dia nacional per Anglaterra. Aquesta celebració és molt coneguda per la llegenda de Sant Jordi i la princesa, qui va ser rescatada pel dolent i gran drac. La llegenda explica que de la sang del drac, roses vermelles i maques van aparèixer i Sant Jordi les va donar a la princesa. 

Saint George's day is celebrated on 23th April and the legend explains that the men have to give a rose to the women and the women a book to the men. For this reason, in the English classes the students made a craft, they made fantastic red roses for their families!

El dia de Sant Jordi és celebrat el 23 d'abril i la llegenda explica que els homes regalen una rosa a les dones i les dones un llibre als homes. Per aquesta raó, a les classes d'anglès els estudiants van fer una manualitat, ells van realitzar fantàstiques roses vermelles per les seves famílies!


sábado, 12 de abril de 2014

Easter week


This term has been fantastic! The students have learnt a lot of things in English, all together have done a good work. I'm very proud of them; I really know that the next term will be much better!

Aquest trimestre ha sigut fantàstic! Els estudiants han après moltes coses en anglès, tots junts han fet un gran treball. Estic molt orgullosa d'ells, estic segura que el trimestre següent serà molt millor!

The students have homework to carry out during their Easter holidays. They are not compulsory, the same as in the last term, but I recommend them to practise and remember all the vocabulary.

Els estudiants tenen deures per realitzar durant les seves vacances de Setmana Santa. No són obligatoris, el mateix que el trimestre passat,però jo els recomano per practicar i recordar tot el vocabulari. 


http://www.anglomaniacy.pl/foodW.pdf

http://www.anglomaniacy.pl/foodPT1.pdf


domingo, 6 de abril de 2014

Projects

The next week the students made some crafts about their projects: the spring and the dinosaurs. Have a look at the photos, all of them are wonderful!They did a good work!

"La passada setmana els estudiants van fer algunes manualitats sobre els seus projectes: la primavera i els dinosaures. Fes una ullada a les fotos, totes són meravelloses! Ells han fet un bon treball!"



martes, 25 de marzo de 2014

Songs




They are the songs we are going to sing in the next classes about our topics! 

Elles són les cançons que cantarem en les pròximes classes sobre el nostre tòpic!


Another song we are going to sing and dance during the next days is "hey brother". To make it easier, the students will have a paper with images of the lyric, so they will have to look at them to do the actions.

Una altra cançó que cantarem i ballarem durant els pròxims dies és "hey brother". Per fer-ho més fàcil, els estudiants tindran un paper amb imatges sobre la lletra, per tant ells hauran de mirar-les per fer les accions.


viernes, 21 de marzo de 2014

The new project

Yesterday we finished the unit of the animals in the farm, the food and the actions. For this reason, the pupils did a test and all of them showed that they have understood all the things we have been studying during this term. The next week we are going to start a new topic, but this time the students chose the theme. 

Ahir vam acabar el tema dels animals de la granja, el menjar i les accions. Per aquesta raó, els estudiants van fer un test i tots ells van demostrar que han entès totes les coses que hem estat estudiant durant aquest trimestre. La pròxima setmana començarem un nou tòpic, però aquest cop els estudiants van escollir el tema. 

All the students thought a topic and we had to choose the best one to carry out in the English classes. When they decided the theme, they had to think about what things they wanted to know during the next classes. By the end of the term, they will have learnt how to make a project in English and how to work in groups. 

Tots els estudiants van pensar un tema i van haver d'escollir el millor per dur-lo a terme a les classes d'anglès. Quan van escollir el tema, van haver de pensar sobre quines coses volien saber durant les pròximes classes. Al final del trimestre, ells hauran après com fer un projecte en anglès i com es treballa en grup.

The topic of the group A (Monday - Wednesday) is the dinosaurs. However, the other class, the group B (Tuesday - Thursday), they have chosen the spring. Both themes are very interesting to study in the English classes; for this, they are going to listen to some stories, carry out some activities and crafts and sing and dance some songs. 

El tòpic del grup A (dilluns - dimecres) és els dinosaures. Tanmateix, l'altra classe, han escollit el de la primavera. Ambdós temes són molt interessants per estudiar a les classes d'anglès, per això, ells escoltaran algunes històries, duran a terme algunes activitats i manualitats i cantaran i ballaran algunes cançons. 

What were the things our students wanted to know during their project? Let's see all of them in the next classes. 

Quines eren les coses que els nostres estudiants volien aprendre durant aquest projecte? Les veurem totes a les pròximes classes.

The dinosaurs
Els dinosaures

1. Why they have sharp things in their back?
Per què tenen coses punxegudes a la seva esquena?
2. Why they don't exist now? 
Per què no existeixen ara?
3. Why they have a "d" at the beginning of their name?
Per què porten una "d" al començament del seu nom?
4. Can we find the bones in nowadays?
Podem trobar els ossos actualment?



The spring
La primavera

1. What kind of flowers we can find during the spring?
Quin tipus de flors podem trobar durant la primavera?
2. What flower is the most beautiful?
Quina flor és la més bonica?
3. How is the pollen? Why they have got pollen?
Com és el pol·len? Per què elles tenen pol·len?
4. How and when they grow up?
Com i quan creixen?
5. What animals we can find during the spring?
Quin tipus d'animals podem trobar durant la primavera?


domingo, 16 de marzo de 2014

The Enormous Carrot


The enormous carrot is the story that the students are going to represent in the English class the next day. They are going to be the animals in this drama and they will need to pull, pull and pull to catch the enormous carrot! It won't be an easy work, but they are going to try it!

"La pastanaga gegant és la història que els estudiants representaran a les classe d'anglès el pròxim dia. Ells hauran de ser animals en aquest teatre i necessitaran estirar, estirar, estirar i estirar per agafar la gegantina pastanaga! No serà una feina fàcil, però ells ho intentaran!"


- I want a carrot! says the roster.
- OH! An enormous carrot! says the roster.
- Pull, pull, pull and pull! say the animals.
- I will help you! says the dog.
- Pull, pull, pull and pul! say the animals.
- I will help you! says the cat.
- Pull, pull, pull and pull! say the animals.
- I will help you! says the mouse.
- Pull, pull, pull and pull! say the animals.

domingo, 9 de marzo de 2014

The Very Hungry Caterpillar


The Very Hungry Caterpillar is a children's picture book designed, illustrated and written by Eric Carle. It features a caterpillar that eats its way through a wide variety of foodstuffs before emerging as a butterfly. 

"L'eruga famolenca és un llibre amb imatges per nens i nenes, il·lustrat i escrit per Eric Carle. Aquest mostra una oruga que menja pel seu camí una varietat de menjars, abans de convertir-se en una papallona". 

This story is used to review the food vocabulary, and some grammar structures like "he was still hungry". For this reason, during the next week, the students are going to listen to this storytelling in the English classes and they are going to watch a video with the illustrations of Eric Carle. 

"Aquesta història és utilitzada per repassar el vocabulari del menjar i algunes frases gramaticals, com "ell continuava estant famolenc". Per aquesta raó, durant la següent setmana, els estudiants escoltaran aquesta història a les classes d'anglès i veuran un vídeo amb il·lustracions d'Eric Carle". 


domingo, 23 de febrero de 2014

Carnival day


This week is Carnival, and all the students are excited of what they are going to find in the school during these days. In the English classes, they are going to do a drama, all of them will be the animals in a farm and they will have to do daily actions while they will be listening to a video telling a story and a song. They will be able to dress whatever they want, related to their character. 

"Aquesta setmana és el Carnaval, tots els estudiants estan excitats pel que els espera a l'escola durant aquesta setmana. A les clases d'anglès, ells hauran de representar un teatre, i tots ells seran animals a una granja i hauran de fer accions diàries a l'hora que estan escoltant un vídeos que explica un conte i una cançó. Ells hauran de vestir-se amb el que vulguin relacionat amb el seu personatge. 


jueves, 13 de febrero de 2014

Valentine's day


Saint Valentine's day is also known as Valentine's day and is celebrated on February 14 each year in many countries around the world. The day is associated with romantic love, the couples often give each other some presents like letters, rouses, poems, etc. 

"El dia de Sant Valentí és també conegut com el dia de Valentí i és celebrat el 14 de febrer cada any en molts països al voltant del món. El dia és associat amb l'amor romàntic, les parelles normalment es regalen alguns regals com cartes, roses, poemes, etc".

For this reason, in the English classes we have been preparing during this week some crafts related to this celebration, with a lot of vocabulary and English structures which are used in this day. The pupils wrote in some hearts some expressions and words they learnt about love and, then, they had to stick them in a letter, which they did for their families or friends. 

"Per aquesta raó, a les classes d'anglès hem estat preparant durant aquesta setmana algunes manualitats relacionades amb aquesta celebració, amb molt vocabulari i estructures en anglès les quals són utilitzades en aquest dia. Els alumnes van escriure en alguns cors algunes expressions i paraules que van aprendre sobre l'amor i, després, van haver d'enganxar-les a les cartes, les quals van fer per les famílies o amics".






miércoles, 5 de febrero de 2014

At the farm



"Old McDonald had a Farm" is the song we are going to sing in the next classes to review all the animals we've studied. They will have to act out the animals, with their own sounds. Let's see what the pupils learn about this chant!

"El vell Mcdonald tenia una granja" és la cançó que cantarem en les classes següents per repassar tots els animals que hem estudiat. Ells hauran de representar els animals, amb els seus sons. Anem a veure que aprenen els nens d'aquesta cantarella!".

jueves, 30 de enero de 2014

Chinese Zodiac


This week we've started the unit of "at the farm". We studied all the animals that live in a farm "sheep, dog, cow, lizard, frog, etc". Tomorrow, on 31th of January, will take place the Chinese New Year, for this reason, the students will learn all the Chinese Zodiac Animals and what animal is related to their year.

"Aquesta setmana hem començat el tema de "a la granja". Hem estudiat tot els animals que viuen a la granja "ovella, gos, vaca, llangardaix, granota, etc". Demà, el dia 31 de Gener, es celebrarà el Nou Any Xinès, per aquesta raó, els estudiants aprendran tot els animals del Zodíac Xinès i quin animal està relacionat amb el seu any".

They are going to study the animals through some games and, then, the English teacher is going to explain them this celebration in China and their Chinese Zodiac Animal, which is a dog.

"Ells estudiaran els animals mitjançant jocs i, després, la mestra d'anglès els explicarà aquesta celebració a Xina i el seu animal del Zodíac Xinès, el qual és el gos".


After listening to the story, they will have to create a craft: a wonderful mask of a dog. Keep an eye on the mask, they will have to colour it! 

"Després d'escoltar la història, els nens crearan una manualitat: una meravellosa màscara d'un gos. Feu-li un cop d'ull a la màscara, ells l'hauran de pintar!".


viernes, 24 de enero de 2014

Trivial pursuit

The last day the students were playing at the game of "trivial pursuit". They were practising all the vocabulary and the important things they learnt during the unit of "Olympic Games". Keep an eye on the die, the board game and the question flashcards. 

"L'últim dia els estudiants van estar jugant al joc del trivial. Ells van estar practicant tot el vocabulari i les coses importants que van aprendre durant la unitat dels Jocs Olímpics. Fes-li un cop d'ull al dau, tauler i les cartes de les preguntes".




martes, 21 de enero de 2014

The sports

Hello my little students!


In these days we've been practising all the vocabulary related to the sports "basketball, tennis, swimming, skating and football". Moreover, they've been journalists; they had to pass to the other classes asking some questions about the sports: "Do you like football, tennis, basketball, swimming or skating?" "I like football". 

"En aquests dies hem estat practicant tot el vocabulari relacionat amb els esports (bàsquet, tennis, nedar, patinar i fútbol). A més a més, ells han sigut periodistes; han hagut de passar per les altres classes preguntant algunes preguntes sobre els esports: T'agrada el fútbol, tennis, bàsquet, nedar o patinar? M'agrada el fútbol".



With the answers of their classmates, they filled the gaps of this fantastic statistical table. We learnt that everybody prefers football rather than other sports! 

"Amb les respostes dels seus companys/es, van omplir els espais d'aquesta fantàstica taula estadística. Hem après que tothom prefereix el fútbol en comptes d'altres esports!". 

miércoles, 8 de enero de 2014

The first day of the year


Today and tomorrow are the first days of the year in the English classes and we have to start with the routine another time! 

"Avui i demà són els primers dies de l'any a les classes d'anglès i hem de començar amb la rutina un altre cop!"

In these two days we're going to correct the homework and we're going to talk in English about the toys they received during their Christmas holidays. They also are going to play some games to review all the vocabulary they learned in the last term, in order to start the new unit with all the vocabulary and grammar.

"En aquests dos dies corregirem els deures i parlarem de les joguines que han rebut durant les seves vacances de Nadal. Ells també jugaran a alguns jocs per repassar tot el vocabulari que van aprendre al trimestre passat, per tal de començar la nova unitat amb el vocabulari i gramàtica."

The new unit is called "The Olympic Games". We're going to learn some vocabulary of five sports in the Olympic Games "Skating, Football, Basketball, Tennis and Swimming" and we're going to put into practice some grammar sentences like "What sport do you play in your free time?", "What is your favourite sport?", "Which sport do you prefer Skating or Football?, and so on. Let's see what the children know about this topic with this fantastic cardboard with the slogan of the Olympic Games!!

"La nova unitat s'anomena (Els Jocs Olímpics). Nosaltres aprendrem vocabulari sobre cinc esports de les Olimpíades (patinatge, fútbol, basket, tennis i natació) i posarem en pràctica noves estructures gramaticals com (Quin esport jugues al teu temps lliure?), (Quin és el teu esport preferit?), (Quin esport prefereixes patinatge o football?), etc. Anem a veure què saben els nens sobre aquest tòpic amb aquesta fantàstica cartolina amb l'eslògan dels Jocs Olímpics."