martes, 17 de diciembre de 2013

Christmas homework

This publication is only to let the families know that children will have homework in the Christmas Holiday, they don't be compulsory, but it will be important for the pupils to bring them the first day of the term, on 15th or 16th of January. These days will be used to correct the worksheets!

"Aquesta publicació només és per fer saber a les famílies que els nens tindran deures a les vacances de Nadal, no són obligatoris, però serà important que els alumnes ho entreguin el primer dia del trimestre, el 15 o 16 de Gener. Aquests dies seran utilitzats per corregir les fitxes"

All the students have their worksheets, but if they lose them, here you have the web to download the exercises. Thank you very much! Have a nice Christmas Holiday!

"Tots els estudiants tenen les seves fitxes, però si les perden, aquí teniu una pàgina web per descarregar els exercicis. Moltes gràcies! Què tingueu unes bones vacances de Nadal!"


CHRISTMAS HOLIDAY

CHRISTMAS HOLIDAY


Alex, Marty, Melman and Gloria attempt to escape Madagascar and return to New York using a hot air balloon they built, only to be thwarted by the lemur population, led by King Julien. What is the ending of this story? They could achieve their goal? The children will watch a film, which is called Merry Madagascar, in order to check what passed in Madagascar. 

"Alex, Marthy, Melman i Gloria intenten escapar de Madagascar i tornar a Nova York utilitzant un globus d'aire calent que van construir, només per ser alliberats de la població de lemur, liderada per el rei Julien. Quin és el final de la història? Podran aconseguir la seva missió?. Els nens veuran una pel·lícula, la qual s'anomena Merry Madagascar, per comprovar que va passar a Madagascar"



On Wednesday and on Thursday is our last day of the term and the year, we will make a party and we will eat some sweets, but before the children will have to sing a song, which they've been dancing and singing on Monday and on Tuesday. It will be so interesting! 

"El dimecres i dijous és l'últim dia del trimestre i de l'any, farem una festa i menjarem unes quantes llaminadures, però abans els nens hauran de cantar una cançó, la qual han estat ballant i cantant el dilluns i dimarts. Serà molt interessant!"




All the children have done a good work during the term and they need holiday, so I hope that in these days they can take a rest for the next year! MERRY CHRISTMAS AND HAPPY NEW YEAR TO EVERYONE! 

"Tots els nens i nenes han fet un bon treball durant aquest trimestre i ells necessiten vacances, per tant, espero que en aquests dies ells puguin descansar per l'any vinent. Bon Nadal i bon any nou a tots!"

lunes, 16 de diciembre de 2013

The toys in Christmas

The toys in Christmas


The unit 3 of the pupil's book is about "Play time". This unit is useful to carry out in Christmas, for that, the last week, in the English classes; the children studied a lot of vocabulary related to this topic. Moreover, they learnt some English expressions to ask for presents in Christmas: 

"What do you want for Christmas?" "I want a doll". 

"La unitat 3 del llibre dels alumnes és sobre el temps de jugar. Aquesta unitat és molt útil per dur-la a terme al Nadal, per això, l'última setmana, a les classes d'anglès, els nens van estudiar molt vocabulari relacionat amb aquest tòpic. A més a més, ells van aprendre algunes expressions en anglès per demanar regals al Nadal"

"Què vols per Nadal?" "Vull una nina"



On Monday and on Tuesday, they drew the presents they wanted to ask for Christmas, and they put them in the Christmas tree of the class. Later, we played some games with the flashcards of the toys.

"El dilluns i dimarts, ells van dibuixar les joguines que volien demanar per Nadal, i les van posar a l'arbre de Nadal a la classe. Després, van jugar a alguns jocs amb les cartes de les joguines".




On Wednesday and on Thursday, they watched a video of the famous toys in England. The children realized that the playthings were very similar to what they wanted for Christmas, for example, teddy bears, dolls, helicopters, furbies and many more. Also they did the letter for the Three Kings, with the toys they had watched in the video.

"El dimecres i el dijous, ells van veure un vídeo de les joguines famoses a Anglaterra. Els nens es van adonar que les coses per jugar eren molt semblants a les que ells volien per Nadal, com per exemple, ossos de peluix, nines, helicòpters, furbies i molt més. També van fer una carta pels Tres Reis Macs, amb les joguines que van veure al vídeo".







viernes, 6 de diciembre de 2013

The magic stones (3)

THE MAGIC STONES (3)


This week has been quite special, because the crew has sent us a new letter with more information about the magic stones and his cruise. He has told us that the new magic stones have got new powers; if we want to ask for a wish, we have to stay alone in our bedrooms in the evenings. Moreover, the new magic stones can talk with the crew, but we don't know how, maybe he will explain soon.

"Aquesta setmana ha sigut una mica especial, perquè el tripulant ens ha enviat una nova carta amb més informació sobre les pedres màgiques i el seu creuer. Ell ens ha explicat que les noves pedres màgiques tenen nous poders; si volem demanar un desig, hem d'estar sols a les nostres habitacions al vespre. A més a més, les noves pedres màgiques poden parlar amb el tripulant, però no sabem com, potser ell ens ho explicarà aviat".

This week we've been reviewing all the units, the children did a worksheet with some questions about the school material, alphabet, Halloween and food, and they played two different games, which are called: "Who wants to be millionaire?" and "Tic Tac Toe".

"Aquesta setmana hem estat repassant totes les unitats, els nens van fer una fitxa amb algunes preguntes sobre el material escolar, l'alfabet, Halloween i el menjar, i van jugar a dos jocs diferents, els quals s'anomenen: "qui vol ser milionari?" i "tres en ratlla".






Keep an eye on the game of who wants to be millionaire; it was so funny that children wanted to answer more questions in English! They earned a lot of money and they had a lot of fun!

"Mireu el joc de qui vol ser milionari; va ser tan divertit que els nens volien respondre moltes preguntes amb anglès! Ells van guanyar molts diners i s'ho van passar molt bé!".



The following weeks we're going to study the topic of the Christmas. There will be a lot of surprises! It will be very funny!

"Les següents setmanes estudiarem el tòpic de Nadal. Hi haurà moltes sorpreses! Serà molt divertit!".

jueves, 28 de noviembre de 2013

The family bus

The family bus


Today children have finished the unit of the family and the actions and they have performed a theatre. The next day they will put it into practice in other classes, it will be so funny! 

"Avui els nens han acabat el tema de la família i les accions i ells han actuat un teatre. El pròxim dia ells el posaran en pràctica en altres classes, serà molt divertit!".

The story they have developed was about a family bus. In the bus, there were a daddy, mummy, brother, sister, baby, uncle, aunt, grandma, grandpa and cousin. They had to go to the park and the driver asked them some questions before. 

"La història que ells han desenvolupat era sobre un bus familiar. Al bus havia un pare, mare, germà, germana, bebè, tiet, tieta, àvia, avi i cosí. Ells havien d'anar al parc i el conductor els va preguntar unes preguntes abans". 

Driver: Hello everybody!

Children: Hello!

Driver: How are you?

Children: Fine!

Driver: Ok, are you ready?

Children; Yes!

Mummy: Oh no! I forgot my pencil!

Daddy: Oh no! I forgot my pencil case!

Sister: Oh no! I forgot my scissors!

Brother: Oh no! I forgot my rubber! 

Cousin: Oh no! I forgot my paper!

Grandma: Oh no! I forgot my pen!

Grandpa: Oh no! I forgot my crayons!

Uncle and aunt: Oh no! I forgot my folder!

Baby: Oh no! I forgot my pencil sharpener!

(The driver was very angry and, then, he realized he forgot the keys as well!)

Driver: Oh no! I forgot my keys!

"Conductor: Hola a tots!

Nens i nenes: Hola!

Conductor: Com esteu?

Nens i nenes: Bé

Conductor: Val, esteu preparats?

Nenes i nens: Si!

Mare: Oh no! He oblidat el meu llapis!

Pare: Oh no! He oblidat el meu estoig!

Germana: Oh no! He oblidat les meves tisores!

Germà: Oh no! He oblidat la meva goma!

Cosí: Oh no! He oblidat el meu paper!

Àvia: Oh no! He oblidat el meu bolígraf!

Avi: Oh no! He oblidat els meus colors!

Tiet i tieta: Oh no! He oblidat la meva carpeta!

Bebè: Oh no! He oblidat la meva maquineta!

El conductor estava molt enfadat i, després, es va adonar que va oblidar les seves claus també

Conductor: Oh no! He oblidat les meves claus!".

Let's practice in your house and it will be fine. Don't forget to use the school material when you do the actions! 

"Practiqueu-la a casa vostre i quedarà molt bé. No oblideu utilitzar material escolar quan feu les accions!".

domingo, 24 de noviembre de 2013

Actions and family

ACTIONS AND FAMILY


Hello people!

The last week we were studying the actions in the free time and reviewing the topic of the family! The last day we did a worksheet with oral questions of the actions and the family and the children in pairs had to answer them with a tick or cross. "Do you have brothers or sisters?" "Do you like dancing?". 

"L'última setmana vam estar estudiant les accions al temps lliure i repassant el tòpic de la família! L'últim dia vam fer una fitxa amb preguntes orals de les accions i la família i els nens en parelles havien de respondre-les amb un tic o una creu. "Tens germans i germanes?" "T'agrada ballar?".



The next week, we're going to review all the units (all the vocabulary, grammar structures and English rules)! Then, we're going to study the topic of the Christmas! It will be so interesting, let's go! 

"La següent setmana, repassarem totes les unitats (tot el vocabulari, estructures gramaticals i normes en anglès)! Després, estudiarem el tòpic de Nadal" Serà molt interessant, som-hi!".


Keep an eye on the photos of the last week! As it was raining, children had to wear rainwear and umbrellas! 

"Feu una ullada a les fotografies de la setmana passada! Com estava plovent, els nens havien de portar roba de pluja i paraigües!".



viernes, 15 de noviembre de 2013

The family (2)

DO YOU HAVE ...?


On Wednesday and on Thursday, the pupils started a new unit: the family and the actions in the free time. In addition, they learned some popular expression to refer to the family: "Do you have brothers or sisters?", "Do you have cousins?", "Do you have an aunt and an uncle?", "Do you have a grandma and a grandpa?".

"El dimecres i el dijous, els alumnes van començar una nova unitat: la família i les accions al temps lliure. A més a més, ells van aprendre algunes expressions populars per referir-se a la família "tens germans o germanes?", "Tens cosins?", "Tens un tiet o una tieta?", "Tens una àvia o avi?"

They did some activities to learn the vocabulary and the expressions. First of all, they did a drawing of their family, have a look at these tasks!

"Ells van fer algunes activitats per aprendre el vocabulari i les expressions. Primer de tot, van fer un dibuix de la família, mireu les tasques!"



Then, they played a game, the twister. They had to touch the flashcard of the family with their foots and their hands, following the instructions of the teacher. 

"Després, ells van jugar a un joc, el "twister". Ells van haver de tocar una carta de la família amb els seus peus i mans, seguint les instruccions de la mestra"




Finally, they had to ask some questions about the family in pairs. They had absorbed the information like sponges, for that reason, at the end of the class, they learned all the sentences!

"Finalment, ells es van haver de preguntar unes preguntes sobre la família en parelles. Ells havien absorbit la informació com esponges, per això, al final de la classe, van aprendre totes les frases"

miércoles, 13 de noviembre de 2013

The family

** NEW INFORMATION ** 

Dear families,


In the English classes we're going to study a new unit: the family members and the actions. For that reason, the children will need photographs about their family: the mum, the dad, the sister, the brother, the cousins, the aunt, the uncle and the grandparents (the grandmother and the grandfather). They should bring printed photographs, because they will cut them.

"A les classes d'anglès anem a estudiar un nou tema: els membres de la família i les accions. Per aquesta raó, els nens necessitaran fotografies sobre la seva família: la mare, el pare, la germana, el germà, els cosins, el tiet, la tieta i els avis (l'àvia i l'avi). Ells haurien de portar fotografies impreses, perquè les retallaran".

Moreover, we will watch some videos of Sponge Bob, so it could be good that the children follow this cartoon in English in their homes. Here you have the videos, have a look at them!.

"A més a més, veurem alguns vídeos de Bob Esponja, per tant seria bo que els nens seguissin aquests dibuixos animats amb anglès a casa seva. Aquí teniu els vídeos, feu un cop d'ull".






martes, 12 de noviembre de 2013

The magic stones (2)

THE MAGIC STONES (2)

Hello everybody!

This last week we have been so busy because we have been prepared for the new magic stones. We have been studying new vocabulary about the food and, of course, we have reviewed the alphabet, the school material and the Halloween words. 

"Aquesta última setmana hem estat molt ocupats, perquè ens hem estat preparant per les noves pedres màgiques. Hem estat estudiant nou vocabulari sobre el menjar i, per descomptat, hem repassat l'alfabet, el material de l'escola i les paraules de Halloween".

These tasks haven't been as easy as they seem to be, because every day we had to learn new vocabulary, without forgetting the rest. We have enjoyed with the activities, for example, one day we did a journey in the desert, and we had to think the most essentials things to take in our bag. 

"Aquestes tasques no han sigut tan fàcils com semblen, perquè cada dia hem hagut d'aprendre nou vocabulari, sense oblidar la resta. Hem gaudit molt amb les activitats, per exemple, un dia vam fer un viatge al desert, i vam haver de pensar les coses més essencials per portar-nos a la motxilla".


When we decided what things were important, we had to pass a river, with very big stones. Our teacher told us the stones we had to jump and, then, we went to a market in the desert to buy things in English.

"Quan vam decidir què coses eren importants, vam passar un riu, amb unes pedres molt grans. La nostra mestra ens va dir què pedres havíem de saltar i, després, vam anar a un mercat al desert per comprar coses amb anglès".


To prove our knowledge in English, the crewman sent us a letter with two activities to pass in order to get the magic stones. These two activities have been a dictation of the alphabet and a letter with all the vocabulary that our teacher has asked us in the English class. 

"Per comprovar el nostre coneixement d'anglès, el tripulant ens va enviar una carta amb dues activitats per passar per aconseguir les pedres màgiques. Aquestes dues activitats han sigut un dictat amb l'alfabet i una carta amb tot el vocabulari que la nostra mestra ens ha preguntat a la classe d'angles".








The children had a lot of fun and the last day all of them passed the activities, it shows that they have done a good work. They hope that one day, if the crewman comes to the school, they will be able to communicate with him. For that reason, they need to involve in their English learning, this is our aim this year. Come on!! We will achieve it!!.

"Els nens s'ho han passat molt bé i l'últim dia tots van passar les activitats, això ens mostra que han fet una bona feina. Ells esperen que un dia, si el tripulant ve a l'escola, ells es puguin comunicar amb ell. Per aquesta raó, ells necessiten involucrar-se al seu aprenentatge de l'anglès, aquest és el nostre objectiu d'aquest any. Ànims!! Ho aconseguirem!".

sábado, 2 de noviembre de 2013

Halloween day

HALLOWEEN DAY


Hi everybody!

Halloween, which is celebrated on 31 October, is one of the most important celebrations in UK. For this reason, in the English classes, we have been studying vocabulary and English sentences related to this particular day. 

"Halloween, el qual es celebra el dia 31 d'octubre, és una de les celebracions més importants al Regne Unit. Per aquesta raó, a les classes d'anglès, hem estat estudiant vocabulari i frases en anglès relacionades amb aquest particular dia".

Typical festive Halloween activities are characteristic for costume parties, decorating, lighting bonfires and telling scary stories. Therefore, during this week, we have been studying vocabulary of an English song of Halloween, we prepared a costume party, we made up and we passed for all the classes singing the song and telling "trick-or-treat".

"Activitats típiques del festival de Halloween són característiques per festes de disfresses, decoracions, encendre fogueres i explicar històries de por. Per això, durant aquesta setmana, hem estat estudiant vocabulari d'una cançó amb anglès de Halloween, hem fet una festa de disfresses, ens hem maquillat i hem passat per totes les classes cantant la cançó i dient "truc o tracte".



The students had a lot of fun and they enjoyed while studying English. The pictures show the activities we did and the costumes we dressed, keep an eye on them.

"Els estudiants s'ho van passar molt bé i van gaudir a l'hora que aprenien anglès. Les imatges mostren les activitats que vam fer i les disfresses que vam portar, feu un cop d'ull!.








domingo, 27 de octubre de 2013

Peppa Pig

Peppa Pig - The Train Ride

The last day of the week, the students watched a video of Peppa Pig! It was so funny that they learned a lot of words in English!

"L'últim dia de la setmana, els nens i nenes van veure un vídeo de la Peppa Pig! Va ser tant divertit que van aprendre moltes paraules en anglès!".



You can watch more videos of Peppa Pig in your house, but in English, of course! Hold on!

"Podeu veure més videos de la Peppa Pig a casa vostre, però en anglès, per descomptat! Ànims!".

miércoles, 23 de octubre de 2013

The English alphabet


The English alphabet


Hello everybody,

This week we're studying the English alphabet, which is very similar to the Spanish one. We're learning two different songs.

"Aquesta setmana estem estudiant l'abecedari amb anglès, el qual és molt similar al del castellà. Estem aprenent dues cançons diferents".



You can practice the songs in your house! Hold on!

"Podeu practicar les cançons a casa vostre, ànims!".


** MORE INFORMATION ** 

Laura Garcia, one of the students of second of primary school, found a treasure to keep her magic stones. Congratulations Laura!!.

"Laura Garcia, una de les estudiants de segon de primària, va trobar un tresor per guardar la seva pedra màgica. Felicitats Laura!".



In addition, we're playing a game: "Pass the word". With this funny game, we're practicing the English alphabet and a lot of vocabulary. One example of a riddle in the game is:

"També, estem jugant al joc del passa paraula. Amb aquest joc divertit estem practicant l'abecedari amb anglès i molt vocabulari. Un exemple d'endevinalla del joc és:".

It starts with the letter B: 

What is the transport of the crewman?

Boat.

"Comença per la lletra B: Quin és el transport del tripulant? Vaixell".


domingo, 20 de octubre de 2013

The magic stones (1)

FIRST CONTACT WITH THE MAGIC STONES


Hello everybody,

These two weeks we learned a lot in the English classes. Children were so interested in the magic stones that they wanted to learn English. 

"Aquestes dues setmanes hem après molt a les classes d'anglès. Els nens estaven tan interessats amb les pedres màgiques que volien aprendre anglès".

They received a letter from the crewman, who told them their mission: to learn the vocabulary related with the school material. First of all, to get this aim, they had to write in the blackboard all the school material they had in the English classes, for example, pencil, pencil case, pencil sharpener, cupboard, chair, table, rubber, folder, paper, book, pen, computer, and so on. 

"Ells van rebre una carta del tripulant, qui els va explicar la seva missió: aprendre tot el vocabulari relacionat amb el material escolar. Primer de tot, per aconseguir aquest objectiu, ells havien d'escriure a la pissarra tot el material escolar que tenien a la classe, per exemple, llapis, estoig, maquineta, armari, cadira, taula, goma, carpeta, paper, llibre, bolígraf, ordinador, i així successivament".

When they noticed about the school material they had in the class, they did a lot of activities to learn the vocabulary. Later, one day, the crewman asked them where he could hide the magic stones. In order to get this mission, he gave them a secret message, and the children had to find out the meaning.

"Quan ells es van assabentar del material escolar que tenien a la classe, ells van fer moltes activitats per aprendre el vocabulari. Després, un dia, el tripulant els va preguntar on podia amagar les pedres màgiques. Per aconseguir aquesta missió, el tripulant els va donar un missatge secret, i els nens havien d'esbrinar el significat".













After a few classes, they learned all the vocabulary of the school material. Moreover, they have improved their listening and speaking skills, with the letters of the crewman, and a lot of games we did in the classes, for example, "What's the time Mr Wolf?. 

"Després de unes quantes classes, ells van aprendre tot el vocabulari del material escolar. També, van millorar les habilitats d'escolta i parla, amb les cartes del tripulant i tots els jocs que hem fet a les classes, com per exemple, "quina hora és senyor llop?".





Finally, they found the magic stones in the class, because they learned all the vocabulary of the unit. Before that, they had to guess some riddles in English, and then, the crewman sent them a track with the place of the magic stones.

"Finalment, ells van trobar unes pedres màgiques a la classe, perquè van aprendre tot el vocabulari de la unitat. Abans d'això, ells van haver d'endevinar unes endevinalles en anglès, i després, el tripulant els va enviar una pista amb el lloc de les pedres màgiques".