domingo, 27 de octubre de 2013

Peppa Pig

Peppa Pig - The Train Ride

The last day of the week, the students watched a video of Peppa Pig! It was so funny that they learned a lot of words in English!

"L'últim dia de la setmana, els nens i nenes van veure un vídeo de la Peppa Pig! Va ser tant divertit que van aprendre moltes paraules en anglès!".



You can watch more videos of Peppa Pig in your house, but in English, of course! Hold on!

"Podeu veure més videos de la Peppa Pig a casa vostre, però en anglès, per descomptat! Ànims!".

miércoles, 23 de octubre de 2013

The English alphabet


The English alphabet


Hello everybody,

This week we're studying the English alphabet, which is very similar to the Spanish one. We're learning two different songs.

"Aquesta setmana estem estudiant l'abecedari amb anglès, el qual és molt similar al del castellà. Estem aprenent dues cançons diferents".



You can practice the songs in your house! Hold on!

"Podeu practicar les cançons a casa vostre, ànims!".


** MORE INFORMATION ** 

Laura Garcia, one of the students of second of primary school, found a treasure to keep her magic stones. Congratulations Laura!!.

"Laura Garcia, una de les estudiants de segon de primària, va trobar un tresor per guardar la seva pedra màgica. Felicitats Laura!".



In addition, we're playing a game: "Pass the word". With this funny game, we're practicing the English alphabet and a lot of vocabulary. One example of a riddle in the game is:

"També, estem jugant al joc del passa paraula. Amb aquest joc divertit estem practicant l'abecedari amb anglès i molt vocabulari. Un exemple d'endevinalla del joc és:".

It starts with the letter B: 

What is the transport of the crewman?

Boat.

"Comença per la lletra B: Quin és el transport del tripulant? Vaixell".


domingo, 20 de octubre de 2013

The magic stones (1)

FIRST CONTACT WITH THE MAGIC STONES


Hello everybody,

These two weeks we learned a lot in the English classes. Children were so interested in the magic stones that they wanted to learn English. 

"Aquestes dues setmanes hem après molt a les classes d'anglès. Els nens estaven tan interessats amb les pedres màgiques que volien aprendre anglès".

They received a letter from the crewman, who told them their mission: to learn the vocabulary related with the school material. First of all, to get this aim, they had to write in the blackboard all the school material they had in the English classes, for example, pencil, pencil case, pencil sharpener, cupboard, chair, table, rubber, folder, paper, book, pen, computer, and so on. 

"Ells van rebre una carta del tripulant, qui els va explicar la seva missió: aprendre tot el vocabulari relacionat amb el material escolar. Primer de tot, per aconseguir aquest objectiu, ells havien d'escriure a la pissarra tot el material escolar que tenien a la classe, per exemple, llapis, estoig, maquineta, armari, cadira, taula, goma, carpeta, paper, llibre, bolígraf, ordinador, i així successivament".

When they noticed about the school material they had in the class, they did a lot of activities to learn the vocabulary. Later, one day, the crewman asked them where he could hide the magic stones. In order to get this mission, he gave them a secret message, and the children had to find out the meaning.

"Quan ells es van assabentar del material escolar que tenien a la classe, ells van fer moltes activitats per aprendre el vocabulari. Després, un dia, el tripulant els va preguntar on podia amagar les pedres màgiques. Per aconseguir aquesta missió, el tripulant els va donar un missatge secret, i els nens havien d'esbrinar el significat".













After a few classes, they learned all the vocabulary of the school material. Moreover, they have improved their listening and speaking skills, with the letters of the crewman, and a lot of games we did in the classes, for example, "What's the time Mr Wolf?. 

"Després de unes quantes classes, ells van aprendre tot el vocabulari del material escolar. També, van millorar les habilitats d'escolta i parla, amb les cartes del tripulant i tots els jocs que hem fet a les classes, com per exemple, "quina hora és senyor llop?".





Finally, they found the magic stones in the class, because they learned all the vocabulary of the unit. Before that, they had to guess some riddles in English, and then, the crewman sent them a track with the place of the magic stones.

"Finalment, ells van trobar unes pedres màgiques a la classe, perquè van aprendre tot el vocabulari de la unitat. Abans d'això, ells van haver d'endevinar unes endevinalles en anglès, i després, el tripulant els va enviar una pista amb el lloc de les pedres màgiques".

lunes, 7 de octubre de 2013

First week of the term

FIRST WEEK OF THE TERM


Hello everybody,

We start the term with a lot of questions. The first day of the term, the students got a letter of an important crewman. After that, they started a cruise around the world, in each continent, in order to get the magic stones.
"Comencem el trimestre amb moltes preguntes. El primer dia del trimestre, els estudiants van rebre una carta d'un tripulant important. Després d'això, ells van començar un creuer pel món, a cada continent, per trobar les pedres màgiques."






The students had a lot of questions, because they wanted to know everything related to the crewman. For this reason, they wrote a letter for him, with their questions.
"Els estudiants tenien moltes preguntes, perquè ells volien saber-ho tot relacionat amb el tripulant. Per això, ells li van escriure una carta, amb les seves preguntes."














Moreover, the students thought more questions, for example, how we can get the magic stones? can we go with you in your boat?. Every week they will recive a letter for the crewman, and he will say what are their mission and what activities they will have to do in order to get the magic stones. 
"També, els estudiants van pensar més preguntes, per exemple, com podem aconseguir les pedres màgiques?, podem anar amb tu al teu vaixell?. Cada setmana ells rebran una carta del tripulant, i ells els dirà quina és la seva missió i quines activitats hauran de fer per aconseguir les pedres màgiques.

This project has been motivated for the students, who wanted to know everything in English to speak with the crewman. In a few weeks, I'll upload more publications, and you'll see what we do in the English classes. See you soon!.
"Aquest projecte ha sigut motivador pels alumnes, qui volien aprendre tot en anglès per parlar amb el tripulant. En unes setmanes, pujarem més publicacions, i vosaltres veureu el que fem a les classes d'anglès. Ens veiem aviat."